Tuesday, August 2, 2011




Tak dapat ku lupakan kenangan silam,
Susah dan senang kita harungi berdua,
Bersumpah setia hidup mati besama,
Sehingga ke penghujungnya….

Tergamak engkau meninggalkan diriku,
Disaat aku memerlukan kasih sayang mu,
Kini aku sendiri meneruskan hidup ini,
Bersama hati yang telah kau lukai…

Menyesalnya aku menyintai dirimu,
Kini ku sengsara akibat perbuatanmu itu,
Kini kau bahgia hidup di sampingnya,
Mudahnya aku kau lupakan…

Betapa sakitnya pedihnya,
Kau kata kau cinta dia,
Mengapa diriku akhirnya,
Menjadi mangsa dalam percintaan…
Oh pilunya…

Terpaksalah aku sendiri,
Mengundurkan diri demi,
Keluargamu mengharapkan,
Agar ku berlalu pergi,
Untuk sidia pilihan hatimu,

Dengan relaku lafazkan,
Selamat tinggal sayang,

Ku doakan agar engkau bahagia…

terima kasih awak ... terima kasih sangat2 awak da buat mcm ni dekat saye .. jgn nk cari salah org lain..cermin la muka awak tu dlu cermin perangai awak tu jugak ea:) saya x mati pon awk buat mcm ni tapi saya bersyukur tuhan bagi petunjuk awal dekat saya .. awak,, percayalah suatu hari nanti lebih sakit awak akan rasa .. time tu saya dah x pernak kenal awak ok?? awak dah mati dalam hidup saya .. :) n ape2 jadi dekat awak pon x perlu nk mention ape2 dekat saya ok :) saya xkan pandang muka awak lagi .. tapi sy xkan menghukum n membalas dekat awak .. biarlah die yang balas ... kan2 ... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...