Tuesday, May 10, 2011

st0ry pasal member2 aku=D

Tiba masa untuk berentry=))

 entry kali ni pulak nak story fasal member2 aku yang paling best!! + ngokngek + giler dll . .
  nama member2 aku yg sku nk introduce kan ialah are-in ,, honey ,, r'mie ,, kayen ,, qienah n shiera.
 nak kenal x dgn name2 yg aku mention tuuuuu??? haaa nk knl n tau citer fasal dorang kne la sabar=) 









 First aku cite yang ni la ye,, nie name dye Zulain tp aku panggil dye ain.first aku kenal ain 13hb 7, 2010 haaa tarikh tu la mula aku daftar kolej n masuk rumah sewa.ain nie la housemate aku n roommate aku.Aku dgn ain nie memang rapat la tidur pun rapat2.'jgn pikir bkn2 ea=)'ain nie kwn dgn die mmg best la nak2 time aku suruh jd bibik aku.hahahha!!!! oups!!! xla..ira sayang ain la=D skg aku dah stdy sem2 w'pon kiteorg dah tukar rumah lain,tapi roommate aku xberubah.ain tetap ade=)) hope frendshp aku dgn ain sampai bile2 k..
AMINNNNN...... 



 Yg nie pulak name dye nurhani tp aku panggil hani je.hani pon nak di ikiutkan story same je cam ain td tu.cume hani nie..hmmm ntah la.hani pun housemate aku sem1 n aku kenal die pon 13 hb 7 2010 n kiteorg rupenya satu kos n satu kelas=))tp hani bkn roommate aku r.sem2 kiteorg dah tukar rumah bru dye jadi    roomate aku ngn ain.tapiiiiiiiiii....skjap je..hani tukar bilik lain tapi dalam rumah yg same r=p cuma hani katenya toilet lam bilik aku ni lepas banyak..eeeeeeeeeeiiyuuu time dye serang haaa ngalah kiteorg lari dari bilik.aku suka kacau hani nanti hani ckp'eeeeee ira kuat ngosek;hahaha!!! 'eeeeeeee ira kuat nyenyeh!!'hahahha!!!! bile dye da bosan layan aku nanti dye ckp la 'eeeeeeeee rezak r g ni'hahaha!! hani skg dah jadi roommate r'mie n kayen.nk taw sal dorg pulak??haaa klik bawah ag=)
 aku sayang hani...hope kiteorg jd kawan sampai bile2!! love u!





ha yang cik ayu ni nme dye amizah aziz.tpiiii aku panggil r'mie je.kalau nmpk dye mmh cam rock tp rupenya selembut kapas.r'mie aku knl dgn dye lmbat 2 hari ckit bab kiteorg bkn housemate kite org same kls sem1.tp sem2 kite org nk duk serumah wahhhhh best taw.kwn ngn r'mie nostalgia nie.knp??adela haha!!!r'mie ni peramah gile semua org dye tego.lau ade mslh ngadu ngn r'mie best jugak.r'mie nie dye memahami semua kwn2 dye lau blh semua dye nk kwn2 dye happy je lau ade mslh dye la yg bg motivasi pendek kate cam ustazah la.aku pon harap persahabatan aku ngn r'mie kekal sampai bile2.saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayang r'mie sesangat=)






okeh!! setel 3org dah=) yang ke4 nie pulak nie name dye sakinah roslan tapi nickname dye qiena je=) cantik x??haaa aku knl ngn qiena nie lambat cikit bab aku bkn housemate ngn dye n bkn sekelas ngn dye.aku kenal ngn dye may dah akhir2 sem1 kot tapiiiii kiteorang start rapat bermula sem2 bab kiteorg dah sepakat nak jadi housemate.haaaa qiena nie la selalu bergabung suara gelak ngn aku hahaha sampai makcik sblh rumh siap sound2 ag suruh diam=)qiena ni manja sesangat hati dye cam kapas tp bkn gula2 kapas ea=)haha!!!nk2 time dye meraung hahaha olololololololololoooo hik2.. harap ira ngn qiena jd kwn sampai bile2 ea..t kawin dgn b jgn lupe ajak ira ea=p n bahagia dgn insan yg dah muncul n bahagiakan hidup qiena..AMINNNNNNNNN...




yang nie name dye wong ka yen hahaha kisah dye same ngn r'mie kite org start knl n jumpe.bab kite orang sekelas tp tak serumah.sem 2 baru kite jd housemate=) nie la cikgu cine aku,"E ER SAN SEL LIEW CHIE PAK SHIEW hahahaha byk la aku da blajr ngn dye sampai dye mara2 aku hukhuk =, ( bab salah sebut.tapi kayen best r jugak dye layan je kepala aku.ayat dye slalu ckp kt aku'ish2 awk nie ira suka kacau org'hahahha!!!! kayen2....kayen selalu merajuk bab aku n the geng slalu ejek dye ckp.tp kiteorg still frend.4 ever taw kayen!!!=)





4 the last housemate aku ialah...........norashira omar=p .kisah yang nie lak same ngn kisah qienah.sem2 kiteorg baru jadi housemate n baru rapat.haaa shira nie cian dye shira tak sihat=( tapi shira x tunjuk pon kat org.shira pon jns kawan yg memahami.first aku nmpk dye kt kolej arghhh kerek betol muka dye last2 x sangka aku boleh duduk serumah ngan dye jugak akhirnya.ape bak kate org putih"don't judge book with his cover" haaa hihihihi sepatutnya kite kne knl dlu,aku harap shira ni x sdih2 ag r bab dye selalu ade masaalah percintaan.sabar ea shira jodoh dah di tetapkan taw cuma kite je x taw jodoh kie,kite sabar je=)ramai org yg syg shira termasuk ira!! hehe=) kite kwn sampai bile2 ea=D

HOPE KITE FREND SAMPAI BILE2 TAW.SEM3 KITE XJUMPE DA SEMUA BUZY DGN PRAKTIKAL.INSYAALLAH SEM4 KITE JUMPE AG K.SAYANG SGT KT KORUNG SEMUA!!!
 


3 comments:

bila hati kata cinta | sayang | rindu said...

my frend for ever n ever=)

bila hati kata cinta | sayang | rindu said...

siap awk ira ekk,curi bntal bsuk,letak lipas bnyk2 lam bntal busuk bru taw,smpai awk jerit rezak ar...heheheh,or hani awk ni kuat ngsek taw....haahah:)

bila hati kata cinta | sayang | rindu said...

eleh tgk lipas pon die lari dulu ade hati nk bg kite era.weeeeeeeelk!! bntal bucuk don't ever2 mention here ok haha!!! rezak r hani men bantal bucuk ira g nie.eeeeeeeeee!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...