Wednesday, March 23, 2011

CELEBRATE BSDAY!!!

Haaa....hari ni ade mase lagi aku untuk mencoret dekat entry nie=) hari ni aku happy gile2!! housemate aku dah celebrate bfday aku rupenya dalam diam2 diorang dah rancang nak kenekan aku..haha mmg best!!!mmg best aku disalut dgn tepung :) hehe thnx r bebanyak siap ade kek lagi untuk aku..hehehe..kek name"gula-gula kapas" hahaha sampai atas kek tu pon diorang memikir nk letak name.thnx sgt untuk rmie yg sediakan kek,hani yg memandai buat ayat untuk aku keluar dari rumah, kinah,shiera,ain thnx bab masak ea nk merancang dalam umah dalam diam2 haha!!! kayen,ooo nyorok ea takot kene baling tepung n sabrina pulak thnx ikot aku kuar umah..hahahaha n thnx bab semua baling tepung=(..anyway sayang korang sgt2.bkn celebrate ngn mmbe2 je makn lain2 pon datang td,bwk byk makanan ngn kek jgk=)hehe dpt dua kek hari nie=p....harini hari yg paling best!!!!! 23/3/2011=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...