Monday, January 24, 2011

pengakhirran kisah cinta aku :'(


MONDAY, JANUARY 24,2011

sejarah percintaan terluka berulang lagi . .

sedih??? hanya tuhan je yg tahu. . arini hubungan aku ngn dye da kekal selama bru 1bulan 2minggu.. sekejap??? HAHAH!! tu bg yg x serius la.. aku smpai dh rase mcm bertaun2. . huhu..
aku sayang sangat2 kt dye. . n aku ase dye thu mcm mane prasaan aku dekat dye. . 
mcm mana aku ley jatuh hati ngn dye?? 7hb 12 la hbungan antara aku n dye bermula.. care n ksungguhan dye purpose aku tu lah dh mnyebabkan aku terima dye mnjadi sebahagian dri idup aku. .  tp ape blh buat,, semua adalah kehendaknya, , nk ckp serah bulat2 pon x, , bab aku mmg abs usaha nk selamatkan hbungan nie . . tp apakan daya mgkin jodoh aku ngn dye sampai d sini je =( ya allah aku harap dye berubah lah .. aku sayang sangat ky dye. .

memori : 7/12/2010 ~ 24/1/2011

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...